2011. június 9., csütörtök

4. hét - már jobban

Napirendünk most kezd rendeződni. Már 80 ml-t fagyasztok is, most már "biztonságban" érezhetem magam. Ha valami gond lenne a tejelválasztással, van bőven tartalék.
Pont négy hetes kisbabám, amikor a gyerekorvoshoz megyünk. Férjem is elkísér, hogy kímélhessem a lábam. Tanácsadásra megyünk. Előtte szopizás, jó 3/4 órát, hogy biztos jól lakjon, öltözés után irány az autó. Ott elalszik, nincs vele baja.
Az orvosnál többen vannak, várnunk kell. Majd jön a mérlegelés, 4470g és 56 cm hosszú. 940g-mal több a kisfiam a hazaadott súlyához képest. Szóval gond nincs:) Az orvos vizsgálat után azt javasolta, hogy szopi előtt tegyük a hasára naponta többször is, hogy erősödjön a nyakizma, mert azt látja egy kicsit gyengébbnek, egyébként minden rendben. Megkaptuk a beutalókat is, csípőszűrés 6 hetesen, valamint kontroll uh is, ez utóbbi a húgyhólyagban látott zavaros vizelet miatt, amit még az újszülöttkori ultrahangján láttak.
Végeztünk, megyünk haza. Ám előtte, mivel nagyon meleg volt, eszembe jutott, hogy jól jönne egy pár rövid ruha, a meglévők nem jönnek még rám:)
Így beugrottunk egy közeli boltba, ahol sikerült néhány jó darabot találni. Még útba ejtettünk egy elektronikai boltot is, itt én már a kocsiban maradtam, mert kisfiam felébred és sírt, melege volt. A kocsiban kapott enni. Most értem meg a tavaszi babák előnyét. Kicsivel könnyebb így szoptatni, mint télen pulcsiban...
Hazaérve ebédeltünk, majd eldöntöttük, hogy lemegyünk Szelidre, kirándulni. Utazás előtt szopi, majd indulás. Alszik az úton, sőt, néhány órás ott tartózkodás alatt is. Visszaindulás előtt, bár alszik, álmában megetetem, aztán visszaalszik. Hazafelé sírogat egy kicsit, de a cumi megvigasztalta.
Sikeres hazaérkezés után fürdés és alvás. Jó kirándulás volt. Most legalább leteszteltem, hogy hogy bírom mérleg nélkül. Jól ment, így is minden rendben volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése