2011. augusztus 1., hétfő

Leánybúcsú kisbabával

Hát ezen is túl vagyok, kissé elfáradtamJ A lánybúcsú nagyon jól sikerült, sokféle feladattal és produkcióval. Kisbabámmal elég nehéz volt kivitelezni, hogy mindenütt ott legyek, hisz még csak most lesz 3 hónapos. Emiatt aggódtam is, hogy hogyan fogja tolerálni, de szerencsére apukája talpraesett, ő meg jó kisfiú, így nem volt gond.
A mulatozás azzal kezdődött, hogy feldíszítettük a kocsinkat, mert fekete színű, és a búcsú a hello kitty nevében zajlott, minden fekete rózsaszín díszítésű volt. Mi is ilyen ruházatban voltunk.
A mennyasszonyért én mentem, de a többiek is kitalálták, hogy jönnek, így késve, de azért odaértek ők is. A meglepetés kissé csúszott, mert az ara már lejött időre, így vissza kellett küldeniJ De azért meglepődött.
Felöltöztetés után irány az első helyszín, ahol feladatokat kellett megoldania:
                  - szökőkútba lábujj beledugása és a hőmérsékletének megsaccolása – itatás
            - plüss állaton, mint férjen életmentő beavatkozások bemutatása:
              pozíció hánytatáskor, pisiléskor, stabil oldalfektetés, vetkőztetés
                  - jókívánságok gyűjtése a járókelőktől
                  - „Férjhez megyek, dudálj” feliratú tábla cipelése
                  - lufi borotválás, férjként szimbolizálva
                  - zokni stoppolás
                  - férfi szobornak szerelmi vallomás.
A feladatok helyszínei között a „Férjhez megyek, dudálj!” feliratú hólapátot kellett vinnie és dudálást gyűjtenie. A helyszínek az alábbiak voltak:
     Prométheusz Park
     Korzónál lévő szökőkút
     Megyei Önkormányzat mögötti szobor.
A külső helyszínek után mentünk a feldíszített étterembe. Én ekkor rohantam haza kisfiamhoz, mert apja már rendesen birkózott vele. Mikor hazaértem, karban tartva nézelődött, jól bírta. De ahogy meglátott, egyből szopizni akart. Szopi után sétára felöltöztetés és már indul is apukájával. Én meg megyek vissza. Egy óra után vissza is tértem a csapathoz. Ott épp a férj által kitöltött totóra válaszolt a leendő ara, és rossz válaszok esetén innia kellett. A feladat végén vacsorát rendeltünk, majd jöttek a meglepetés vendégek: fiú táncosok. Szerencsére mind 18 éves elmúlt, de így is nagyon fiatalok voltak. Legalább érdekes volt. Utána rohantam ismét haza, véget ért a séta. Etetni is kellett, mert megéhezett, majd fürdetés és altatás. Most nehezen aludt el és még ébren volt, mikor visszamentem. De elaludt.  Én meg rohanok ismét. A torta már fel lett szolgálva, a vacsit megették, így én a konyháról kértem ki a sajátomat. A kaja jó lett volna, ha nem sótlan. A torta viszont finom volt. Ezt követte a kívánságlámpás felengedése, ami Szekszárd Garay téren nagy szenzációnak örvendett, mert itt még ilyet nem láttak. Ez kissé elkeserítő, de van ilyen…
Még egy kicsit ott maradtam beszélgetni, majd éjfél körül elköszöntem és eljöttem haza. Hulla fáradt voltam. Gyors fürdés, közben élménybeszámoló és 1 körül már aludtam is. Másnap iszonyat fáradt voltam, én is megsínylettem a tegnapi napot. Többször kellett aludnom délután, annyira álmos voltam. Kíváncsi vagyok, a lagzit hogy fogom bírni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése