2012. február 15., szerda


Banánpép házilag

Fogtam 4 kg banánt és mivel sokáig nem áll el, elkezdtem lefagyasztani. Minimális előkészület kell, ugyanakkor kisbabának nagyon finom csemege lesz. Mivel elég nagy, csak egy adag jégkockát készítettem, a többit 3 jégkockányi mennyiségben fagyasztottam műanyag tárolóba. Ez fél banán mennyisége.
 Jól kombinálható almával, szilvával, meggyel. Székrekedéskor szüneteltessük, ilyenkor a szilva a jobb.
Öko mosó-és tisztítószerek az egészséges háztartásért.
Kellékek:

Üveg tál
Bot mixer
Műanyag tálkák
Műanyag kanál
Savas filc
Zacskó



 5 db banánt (kb 1kg) kisebb darabokra törtem és beledobtam az üveg tálba.


Bot mixerrel pürésítettem.

Műanyag edénybe (pp anyagú) mertem kiskanállal 5-6 adagot, így 7-9 edényem lett.


Amikor megfagytak, kiszedtem a mélyhűtőből, kissé meghajlítgattam és ki is pottyantak belőle a korongok. Egymásra raktam őket 2 db feliratozott zacskóba és visszatettem a fagyasztóba.
Amíg el nem fogyott, addig folytattam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése