2012. február 7., kedd


Rizspép házilag

Most nem rizspehelyből, hanem bio barnarizsből készítettem a pépet. Mivel már a 8. hónapban van kisbabám, nem kell annyira finomra pürésítenem, kissé darabos lehet a pép, ha elkészül.

Kellékek:
Szűrő
Evőkanál
Kis lábos
Fakanál
Bot mixer
Baba műanyag kanál
Jégkockatartó
Kisméretű műanyag zacskó
Savas filc



8 evőkanálnyi rizst mértem ki a szűrőbe, majd alaposan megmostam. Ha kész, beleöntöm a lábosba és kétszer annyi vízzel feltettem főni. 


Lefedve 10 perc után ránéztem, pótoltam a vizet, ujjnyit öntöttem még rá.


Még 5 percet főztem és kész is volt. Fedő alatt hagytam kihűlni, majd pürésítettem.


Kicsi tormás üvegbe (amit előtte sterilizáltam) belekanalaztam. Lezárva 2-3 napig felhasználható. 


Uzsonnára gyümölcshöz vagy ebédhez adom fele-fele arányban (kivéve spenót, ott 2/3 az aránya).


Egészséges babahordozás itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése