2012. március 1., csütörtök


Karfiol püré házilag

A brokkolihoz hasonlóan rakott ételek kiváló alkotója lehet, de puffasztóbb, mint zöld rokona, így ebből csak egy fejet készítettem. Amikor már lehet fűszerezni, szerintem más zöldséggel ehető étel lesz belőle. Sajttal, joghurttal, hússal, krumplival fincsi lesz.

Kellékek:
Éles kés
Kis lábos, fakanállal
Bot mixer
Baba műanyag kanál
Jégkockatartó
Kisméretű műanyag zacskó
Savas filc





A karfiolt rózsáira szedtem, megmostam, majd lábosba téve annyi vízzel öntöttem fel, hogy ellepje. Fedő nélkül 10 percig főzzük, ezzel a puffasztó hatását mérsékeljük.


Ha megfőtt, leöntöm a főzőlevet és a nélkül pürésítem, folpack nélkül.


Amikor kész, jégkockatartóba adagolom, és dupla zacskóba teszem. Felirattal ellátom és mehet is a fagyasztóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése