2013. július 20., szombat

Mivel kisfiam már elmúlt 2 éves és a meglévő csatos babahordozónkat egyre kevésbé használjuk, úgy döntöttem, itt az ideje, hogy találjak valami olyan hordozóeszközt, amit még tudunk használni az olyan helyzetekben, amikor bizony még elvárja kisfiam a hazafelé cipelést.
Így találtam rá a BabaCo csípőülőkére.

Kipróbáltuk a BabaCo csípőülőkét


A korábbi, félvállas babahordozókkal nem volt jó tapasztalatom, ugyanis mivel gerincferdülésem van, ezekkel a hordozókkal hamar megfájdult a derekam, annak ellenére, hogy csak rövidtávra használtam. Olyannyira nem bírom ezeket a típusokat, hogy még amikor kisebb volt a kisfiam, akkor is próbáltam így hordozni otthon, rövid időre, de már az a kis súly és rövid idő is elég volt ahhoz, hogy fájjon a gerincem.
Így úgy voltam vele, hogy nem igazán érdemes nekem ezekkel kínlódni, keresnem kell egy másfajta megoldást.
Egész eddig nem is találtam, így már kicsit elkeseredtem, amikor a játszótérről hazafelé kisfiam felkéretőzött, én pedig próbáltam neki eleget tenni, de nem sokáig, mert a súlya bizony nem engedte, hogy hosszútávon cipeljem.
Így korábban az volt a megoldás, hogy csak közeli terekre mentünk, de egy idő után bizony unalmas volt, mert oda nem igazán jártam gyerekek, egyedül pedig néha már unalmas volt kisfiamnak a játszó, hiába is szaladgáltunk együtt.
Így találtam rá a BabaCo-ra. Elsőre ez is egy féloldalas hordozó, de felvéve mégis olyan jól oszlatja el a súlyt a csípőn, hogy bizony semmiféle terhelést nem lehet érezni.
Azonnal beleszerettem, így most már rendszeresen használjuk. Úgy gondolom, hogy az éra igazán kedvező, és mivel hosszú időközben lehet használni, a következő gyermeknél már 6 hónapos kortól is használhatom.
Az a jó benne, hogy nem kell cipelni, nem melegít, nem foglal helyet. Amíg nem használom, mindkét kezem szabad, amikor pedig a gyerkőc ül rajta, elég egy kézzel a hátát megtámasztani, így sem a derekam, sem a karom nem fárad el úgy, mint anélkül.
Addig pedig nyugodtan mehetünk játszótérre, fagyizni, orvoshoz, bevásárolni, nem okoz gondot a hazafelé út, ha kisfiam felkéretőzik, csak a már séta előtt a derekamra csatolt BabaCo-ra ültetem, és már mehetünk is.
Ha pedig hazafelé sétálgatva épp fontos felfedeznivalónk támad, mert meglát kisfiam egy bogarat, bogyót, falevelet, kövecskét, botot és még sorolhatnám, hogy mit, akkor egyszerűen csak leteszem, megvizsgálgatjuk a kérdéses dolgot és már mehetünk is tovább.
Könnyű használata, könnyű viselete és abszolút vásárlóbarát ára miatt kedveljük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése