2011. október 22., szombat

Miért sír??? DSGM torna még mindig, vége a nyári ősznek, képekben

A napokban az esti lefekvéskor hosszadalmas sírások közepette aludt el kisfiam. Sok idő kellett, mire kitaláltam, hogy mi a baja, de kezdjük az elején.
Szóval miután már tartottunk Viburcol kúrát és a hasfájós homeós bogyókból is megkapta az adagját, rá kb egy hét múlva jött az újabb sírás. Csakhogy most nem kotorászott a szájába és nem is húzgálta a lábát, legfeljebb, amikor már nagyon bemérgelte magát. Szóval ott álltam tanácstalanul, hogy vajon mi baja lehet? Merthogy a korábbiakból egyik sem, ebben reménykedtem. Lassan már kezdtem hatástalannak kikiáltani a szereket, amiket adtam és már gondolkodtam, milyen kíméletes patikai készítményt szerezzek be, csak épp nem tudtam, hogy poci-vagy fogfájásra legyen?
A tanakodás alatt jött a józan paraszt ész: megfigyeltem, mit csinál kisbabám. Egész nap rendesen szopizott, büfizett, aludt. Játszott, tornázott, nem húzta túl magát, majd ismét szopi és alvás. Este séta, játék, fürdés és szopi. Egy ideig szopizott, majd sírva elfordult és nem folytatta. Átmasszíroztam a hasát, de-mint más hasonló esetben-nem jött ki semmi, így gondoltam, nem ez a baj. Próbáltam visszatenni, már a vízszintes helyzettől sírt. Következő: a fog. Jött a rágóka. Szépen harapdálta is, csámcsogta – hátha ez a gond. Próba: visszateszem, sír. Aztán játszottunk vele, szépen elvolt, nevetett ránk, majd amikor már dörzsölgette a szemét és ásítozott, újabb próba. Megint sír. Nagy nehézségek árán, cumival a szájában és az én karomban, elaludt. Éjszaka aztán többször ébredt, sírva, másfél óránként fenn voltam, hol a cumi esett ki, hol éhes volt. Kezdtem fáradni.
Este aztán, amikor kezdődött a sírás, gondoltam, „becsapom” és a másik mellre tettem, hátha az jobban tetszik neki. És bejött! Bár többször kellett próbálgatnom, mert már elég mérges volt, de onnan rendesen szívta, majd el is aludt. Hát ez volt a baj! Éhes volt! Másnap már megfigyeltem a szopiját is. Egy idő után csak próbálja szívni, de nem jön semmi, ekkor áttettem a másikra, így elkerültem azt, hogy éhsége miatt sírjon.
Azóta minden este két mellből eszik, mert kevés neki az egy és visszatértünk az egy-kétszeri felkeléshez. Furcsállottam, hogy nem vettem észre, azt hittem, rendesen figyelek, de valahogy ez elsiklott a tekintetem előtt.
Most visszatértünk a szoptatós teához, amit még az első hetekben leírtam és iszok görögszéna mag teát is. Az előzőből kettő, utóbbiból egy az adag. Most nem kell mellette fejnem, mint az elején, csak annyira fokozódott, hogy babámnak elég legyen. Már egy hete iszom, de egyelőre nem merem elhagyni, így most ismét forr a vízJ
Azóta idilli a napunk, szépen alszik. Tornára járunk továbbra is, még heti 1x kell, mert ez is elég. Van, amikor kellemesen telik, mert főként masszázs, de sajna van olyan is, amikor nyújtani kell egyes izmokat, olyankor keserves a sírás. Bár nagyon szívszaggató tud lenni, tudom, hogy ő ezzel meggyógyul és egészséges felnőtt lesz belőle, így mindig erre gondolok. A gyakorlat végén meg gyorsan megszeretgethetem, amitől megvigasztalódik, aztán szopi, és olyan mélyen elalszik, hogy fel tudom ébredés nélkül öltöztetni – bár a cumit elkéri ilyenkor – és a hordozóba tenni. Hiába, Orsi érti a dolgátJ
A nyár szépen eltelt, sajna, csak augusztusban volt jó idő, így mi sokat voltunk Szeliden. A víz nagyon meleg ilyenkor, órákat lehet benne ücsörögni vagy lebegni. Peresze ez most nekem nem egy kicsit lerövidült, de anyósoméknak hála, azért én is tudtam sokat lubickolni, amikor csak szerettem volna. Viktorka meg nem válogatós, nagyon szereti, ha foglalkoznak vele, főleg, ha tartogatják, így nem sírt, amíg én gyorsan pacsáltam egyet. A más hellyel sem volt gondja, szépen aludt, nem volt nyűgös. A fürdés továbbra is öröm számára, nagyon szeret pancsizniJ Amikor nagyon meleg volt, kis vizet tettem a kádjába és hasra belefektettem úgy, hogy a karján támaszkodott, én csak a feje alá tettem a kezem, ha esetleg elfáradna és leengedné. Nagyon tetszett neki a fürdőzés, 15 percet is benne volt. Néha, ha hamar hűlt a víz, pótoltuk egy kis meleggel, aztán ment a pacsálás tovább.
Amikor csak hárman voltunk lenn, akkor sem kellett lemondanunk a fürdőzésről. Amikor Viktorka fenn volt, levittük a pihenőszékét a végre, ott már nem sütött a nap és abban pihent, amíg mi a vízben ejtőztünk. Így aztán ki lehetett bírni a legmelegebb időszakot is.
Minőségi mosható pelenka itt.

Íme néhány kép az augusztusról:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése