2011. június 9., csütörtök

3.hét - átmenet

Ezen a héten már többször előfordult, hogy délután nem kellett pótolnom a lefejt tejből, csak este. Így több kerül a fagyasztóba. Általában 40-60-80ml-es kiszereléseket készítek, hogy később jobban tudjak válogatni az adagok között.
A gyógyteákat brutál dózisban iszom (a végén leírom az összetételt), gyógyfüvesből 5x, görögszénából 3x, míg a mellé bevezetett citromfűteából (hogy nyugisabb legyek) 2x. E mellé jó sok vizet is fogyasztok.
Emellett jön a már rutinná vált mérlegelés is szopi előtt és után. Már 60-80g különbségeket mutat a mérleg. Persze most is gyakran előfordul, hogy csak 20-40 g között szopizik, mert csak szomjas volt, ezen már nem idegeskedem.
A lábam már egész jó, most naponta sétálunk 1 órát, csak a vége felé érzem, hogy szúr, de egyre jobban bírható a fájdalom. Jó kinn lenni.
Sikerült már botba is elmenni, pihenőszéket vettünk. Majdnem vízszintesig dönthető, játékhidas. Az utat jól viselte, semmi gondja nem volt.
Otthon ki is próbáltuk a széket, tetszett neki, csak kicsit kicsi még benne. Így csak rövid ideig tartom benne a gerince miatt, inkább fektetem a járókában. Később lesz majd jó a pihenőszék, amikor majd magammal vihetem a lakás több pontjára.
A fejést rendszeressé tudtam tenni. eddig hajnalban lefejtem az egyik mellet, amikor a másikból szopizott, ez a pótlás estére.80-100ml ez. Aztán sikerül már napközben is fejnem, többnyire.  Délután 5-től már nem fejek, nincs rá "időm", mert szopi után séta, majd újabb szopi után fürdés, aztán ismét szopi és már 10 óra van...
Innentől próbálkozom elaltatni és 23,30 körül már alszik is...
A héten mondhatom azt, hogy kezdek újra kiegyensúlyozott lenni. Megnyugtató érzés. Mindehhez persze hozzájárult az is, hogy sikerült megnyugodnom és emellett a teák is hatni kezdtek. Ezt kiegészítettük lézeres kezeléssel, aminek szintén éreztem a pozitív hatását. A lézert a lábamra is használtuk, anyósom kezelt vele. Rohamosan, napról napra kevésbé éreztem a fájdalmat, tényleg hatékony volt. Így lassan, de biztosan kezdek fizikailag is rendbe jönni...

Tejszaporító gyógytea:
ánizsmag 3 rész
csalán 5
édeskömény 5
kecskeruta 10
izlandi zúzmó 5
majoranna 2
kakukkfű 2
bazsalikom 2
Ezeket a magadott arány szerint kell összekeverni egy tálban, majd naponta 3-5 adagot fogyasztani.
Elkészítés: 1 csapott evőkanálnyi mennyiséget leforrázni, állni hagyni 20 percig. kicsit kesernyés, de iható. A hatását én fél napon belül éreztem, mégpedig úgy, hogy a tea utáni első napközbeni fejésem 20ml-ről 80-ra emelkedett!
Beszerzése: Herbária, gyógynövény vagy biobolt. A teák ára egyenként néhány száz forint. A kecskerutából érdemes egyből 2 zacskót venni, mert abból kell bele a legtöbb és hamar elfogy a keveréskor.

Görögszéna: kezdetben, ahogy a neten találtam, 5 percig állni hagytam, majd 10 percig forraltam. 1 teáskanálnyi görögszéna magot 2 dl vízzel öntöttem le.
Később, ahgoy olvasgattam a More Milk kapszula ( hatóanyaga görögszéna) használatát, áttértem a következő elkészítésre: 1 teáskanányi magra 2 dl víz és 3 percig főzni, előtte és utána 20-20 percig nem ettem és nem ittam. Szerintem így hatékonyabb, ezt is a tejből vettem észre.
Ára 500-600Ft körül mozog, 200g-ot lehet érte kapni, 1 hónapig biztos elég.
Minőségi mosható pelenka itt.

Homeopátia:
Urtica urens 5CH
Ricinus communis 5CH
Fontos a hígítás, csak ez a jó, más hígítás apaszt! 
Adagolás: 5 napig reggel és este 1 adag (5 golyó), majd 2 nap szünet vagy
1. nap 3*5 golyó
2. nap 2*5 golyó
3.nap 1*5 golyó
Ára egyenként 600Ft körüli.
Fontos, hogy előtte és utána 20-20 percig ne egyél és igyál.
Ezeket nem magamtól találtam ki, hanem szakember segítségét kértem: orvos, védőnő és gyógynövényes szakember. Azért volt nekem ez fontos, mert a neten sokmindent találtam, de nem lehettem biztos benne, hogy az infók mennyire pontosak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése